söööndag.

gud va trött jag var i morse skulle upp kvart i sju,orka tänkte jag och gick upp typ halv 8,skynda mig lite sen åkte jag och mami te hennes jobb, gjorde smörgåsar, och grejjer,sen blev det frukost och sedan tog jag bussen te hammarö:) , dansade valfrid med rebecca och pernilla,sen blev det UT träning och jag och pernilla dansade med nåra i taget,sen sluta dom och sen plugga jag lite och åt mat,sen hade vi träning,började med fria hopp var as kul:D , sen så  tumbling och sedan fristående,bortploc....

sen sa vi hej då till lotta som åker 3 i natt till göteborg och sedan till USA i ettt helt ååår, jag kommer sakna henne mkt :) , har känt lotta i 9 år ,det är lång tid hehe:), hon var liksom den som gjorde alla glada,spralliga lotta, har så mkt minnen med henne, men ett år hoppas vi går fort så att hon kmr hem igen våran kära lotta:) , men hoppas att hon får det jätte bra i USA-new york nu iaf:) , det grinades en del av alex och mini men jag förstår dom det är ju rätt tungt att en som man träffat 4 dagar i veckan åker till USA ett år, men men :)

ska sova strax det behövs, är snorig med usch.

imorn äre inge grupparbete, var typ ingen som kunde ringde salma och sa förut,sen så då ska jag nog plugga istället, sen äre Snöflingorna träning och sedan UT , sen tisdag äre skola och grupparbete ist, sen så onsdag äre nått seminarie,tordag ledig och fredag skola:D och fristående träning:)
det är min vecka, och så kanske det blir till Anders tremänning på Lördag men vet ej än, har ju verkligen inga pengar och så, men party vore inga fel hhehe:D

godnatt babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0