Sunday,monday happy day!:) o.sv

namnet komer från vi i Sm1s valfrid låt som heter Happy day, hehe:D

Söndag idag jaa, har tränat UT, och idag dansa jag mest faktiskt vilket var skoj, jag och pörn var riktigt duktiga och kom på massa steg så nu är en av de små danserna klara´, nu ska vi bara göra klart resten ordnar sig hehe:D opch barnen är också jätte duktiga på att dansa tkr jag, körde även hopp och ström:) sen tränade jag och pörn RM efter det också och det gick bra bra:D
sen kom mami och hämta mig så blev det mat och lite senre dusch, och ännu mer mat eller aah macka sen lite äpple med , jag äter som en häst haha:P, sen blevdet svensson svensson och nu lite blogg skrivande, ska snart sova tror jag allt:) ska bli  gött med tanke på att jag somna kvart över 3 i natt, kunde verkligen inte sova men men:)

imorn äre måndag och jag ska ej göra så mkt förens typ innan halv 3 då ska jag träffa mariella sen lärare barbro, sen ska jag te hammarö och träna snöflingorna och sen UT, då ska det dansas dansas:D
tisdag äre skola typ hela dagen sen andra avenyn:D , onsdag göra grupparbete,torsdag gympa ,och fredag skola och inge fristående:) ,
ska plugga lite med:) hehe:D

neej godnatt söötnosar:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0