tisdaaag.


idag har dagen varit dålig eller den var bra först eller aah det började med att lektionen blev inställd , så då gick jag hem te marie så bjöd hon på mkt god morotskaka, och cola hehe:) hennes katt var galen haha:P , gick tebaka te skolan för att ha eftermiddags lektion, tråkig var den men men:) , sen så for jag te stan och sen hem och då vare mat och sen blev det att kolla mailen inte det roligaste som stod där kanske men men :( , sen cykla jag te affärn och köpte ett kuvert och choklad mums:D,sen hem och plugga lite och såg sunes jul och svensson svensson:) , och sen dusch och kvällsmat och lite ledsen är jag allt, såg andra avenyn nyss med, ska väl sova sen:)

imorn äre onsdag och kanske grupparbete med tanke på att det ska inlämnas på fredag, har vi börjat? neej:( .
toradag äre gympa:) , fredag äre skola och sen leka med sannis:D, och på lördag ska jag leka med marie:D wiie:D söndag gympa:D

jag måste vara glad, man kan inte vara ledsen, man måste rycka upp sig även fadt man ej vill:(


bläääääääääääääääääää

ha det fint:D



min bästa sanna:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0