Tisdag:-),

Idag äre tisdag ja, gick upp kvart i 8 fy fan va trött jag var då ska jag säga, klädde mej och tänkte gå te stan men träffa therece och elias på vägen så blev bussen, gud va go han är elias:-), sen åkte jag te universitetet och mötte studiegruppen, var redovisning,vår grupp var först,kändes helt ok men jag var lite nervös men, sedan lite senare vare rast och 2 grupper te,sen sluta vi kl 1, så nu har vi tage helg men blir en del plugg ändå:-), sen tog jag bussen te stan och gick as fort te herrhagen, hämta saker sen buss te stan och sen buss te mami och papi, 3 bussturer på en timme bra bra:-D, sen plugga jag och såg svensson svensson, blev mat, sen senare körde mami hem mej, duschade,diskade.åt, och plugga, nu ligger jag i sängen och ska sova:-D Imorn ledig, sova ett tag sen mami och papi sen slappa:-), torsdag-gympa, fredag-fristående Lördag? Söndag- gympa gympa. Det är min vecka, måste leka med sannis nån dag med saknar henne mkt mkt:-) Sov gott babes:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0