tisdag:)


igår vare måndag och jag pluggade typ, såg svensson svensson och senare tränade jag snöflingorna,sen blev det UT träning och valfrid såg mkt bra ut:) , sern lite hopp och dans igen:) , sen kom mami och papi och hämta mig så blev det hem och duscha äta och skriva klart lärarfilosofin och sedan lite senare sova:) var as trött då.

idag äre tisdag och jag klev upp kl 6 , fy faan va trött jag var och jag frös,det var -1 grad, nu äre verkligen höst på gång känner man, har ätit frukost lite och klätt mig, ska till skolan om ett taf, passade på at blogga innan för jag hade tid med det hehe, skolan alltså ,idag börjar en ny delkurs,ledarskap hoppas den är roligare än förra, sen slutar jag 12.00 då ska jag vä hem och så,

imorn äre onsdag och skola samma tid,sen ska vi flytta hem min säng underbart, så då ska det bäddas om och sånt där:) , torsdag äre skola och  gympa, fredag skola och fristående, alltså inte en lugn stund, helgen  blir lugn, för på söndag äre gympa igen:) ,

nästa tisdag ska jag åka till mattila, och vara borta till torsdag, tror vi får mer info om det på torsdag,
leva campingliv, hahaah:) , skoj skoj:)

trampettjakten/valfrid snart, är lite nervös faktiskt inte så många träningar kvar nu typ 4 oooooj, jag måste göra klart valfrid det ska göras på söndag kan jag lova:)

händer inte så mkt mer:)

ha en trevlig dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0