Tisdag.


söndag blev en trött dag i gympahallen fyy:) , men kul hade vi i helgen hehe:) ,

måndag var jag ledig men var ändå på universitetet lite, sen träffade jag marie,sen for jag hemåt och åt mat.sen körde mami hem mig te mig:) hehe åt lite, och duscha sen sov jag:)

tisdag idag,snoosade te kvart i åtta, då klädde jag mig och for te skolan och gick te bibblan för att leta upp lite grejs,gick te lektion,varr halvtråkigt faktiskt hehe:), sen vare rast och vi gjorde en liten gruppuppgift:) ,sen så sluta vi och då prata vi grupparbete, blev helt förvirrade, men sen for vi hem göttit:) 

imorn äre skola igen .tråk, sen jobba med grupparbete,  sen iväg te gympan och träna:) ska bli gött,
och imorn åker sannis te GBG, får hoppas att hon får det skoj hehe:) ,

fredag ledig, kanske plugga . lördag ingen aning,söndag gymoa och gympa;D

måste banken nån dag med hehe:)

ha det bra:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0