Torsdag.


Det är torsdag idag, torsdagar brukar vara bra och det har den väl varit ialla fall nästan, har pluggat ,läst ut en skolbok, skrivit klart debattartikeln, och druckit kaffe och ätit mat,sen for jag till gympan och det var 7 som värmde upp men sen var vi 5 stycken kvar, och 6 satt, okeeeej man kan inte hjälpa att man har en skada och kör styrka men ändå man får ingen pepp jue, motivationen avtar liksom på något sätttttt då, jobbigt, men körde väl lite tempoflickisar och lite sidostation och sedan vare iaf fruktpaus..sen fristående för hela slanten, kom på lite nya saker och jag tror friståendet kommer blir as bra när det är klart. sen blev det mickeys magserie som styrka och sedan plockade vi bort..åkte hem och duscha och åt kvällsmat, plugga lite mer och hittta lite fakta, nu sitter jag här trött är jag , på typ allt egentligen men ska väl sova snart så jag orkar uppp.

ska nämligen upp 8 imorn, börjar skolan 10.15-13.00 sen äre grupparbete och sedan lite senare fristående träning,ska möta norran i stan innan som alltid) hiih, sen äre väl hem och tv dags hehe:)

lördag har jag ingen aning om jag ska göra, kanske skulle till anders på födelsedagsfest men  tror ej det blir nått, finns typ ingen som kan bli med dit och jag vill ju helst inte gå dit ensam, så det får bli nått annat helt enkelt:)

söndag äre barnträning, men ingen egen träning. vi behövde vila tyckte vi . och det tyckte jenny och mickey med:)

te veckan blire skola måndag,tisdag ledig onsdag skola torsdag? eller om det var fredag?
Leka med sannnnnis villll jag nuuuu, saknar henne så mkt mkt:)
hon är min allra bästa vän:)

sov gott babes:D pussssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0