torsdag.


har varit torsdag idag, jag har vaknat tio i elva,sen för jag te stan mötte anna och emma,sen for jag hem igen efter ett ärende, sen blev det mat och sedan for jag te hammarö vi var 4 som plocka fram och mitt i framplockningen kommer jenny och torbjörn och lotta ? jooo det är lotta, micka sa sen: jag tror fortfarande inte att det är lotta haha:P ,men det vare och tydligen var hon hemma för att stanna,familjen där var borta hade varit lite dumma så att lotta hade varit ledsen och tog flyget hem. och vi blev förstås glada, så nu är en sak ordnad på min lista lotta tar ju tebaka sin lägenhet , nu äre bara 20.000 andra grejjer kvar på min göra-något åt lista så:) , sen så träna vi men jag har så ont i fötterna så det blev lite styrka sen med linda och sen lite valfrid med, sen så åkte vi hem jag åkte med emma:) , sen har jag duschat och ätit kvällsmat och skrivit lite snart äre sovdags.

imorn äre nämligen skola tråk tråk, är redovisning, hatar sånt, men sen efter skolan ska jag åka till sannis:D blir mys också ska jag sova där wie:D
hon är bääääst!<33333


sov gott babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0