Torsdag.


onsdag skola och grejjs,

torsdag idag,klev upp halv 8var lagomt trött då:) , klädde mig och for mot universitetet, sen vare lektion gud va tråkigt det var, sen så blev det litr grupparbete gick ganska bra:) ,sen åkte jag te mami och papi och åt makaroner,sen blev det hammarö och träna, var inte så värst pepp,har ganska ont i hälen med och så:) ,sen så kom mami och anna och hämta och så åkte vi mot herrhagen och hämta saker sen hem hit,ska sova här i natt ska bli gött:)

imorn äre jag ledig ska bli sjukt gött,ska träna fristående på eftermiddagen men först plugga:)
party vore inte heller så fel:) hehe ,ska möta norran på stan så ska vi fixa lite saker inman dansen:D

Lördag vet jag ej ,söndag äre gympa:)

saknar sannis , som är i göteborg:)

nån dag ska jag och min tremänning gympa lite,han har lovat visa mig lite kullerbyttor, fast han tillhör den mer osmidiga delen av släkten så vi får väl se:P  

godnatt gott folk:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0