Fredag.

GRATTIS SYSTER ANNA 20-ÅR IDAG!:)

tänkte skriva Lördag, kändes lite som det allt:P ,
idag gick jag upp vid 9  och sen satt jag min pyjamas ett bra tag orkade inte:P , klädde mig lite fin och sen kom carro och senare mormor och morfr, blev tårta och kaffe och bulle:) sen en massa prat, lite tjat med som vanligt men men:) , sen gick dom och så blev det svensson svensson:D ,,sen lite senare även mat:D sen dusch, så ska det låta,talang och solsidan, bäst program det;D nu sitter jag här och har det riktigt tråkigt:) , läser lite eva och adam skoj det;D ska väl sova om en stund:D,imorn ska anna göra debut på systemet och jag ska följa med ihihi;D 

imorn ska jag åka till Sannis ihihih:D Elin ska firas för att hon fyller 23 imorn så det blir kalas, wiiie:D

godnatt babes:D



Anna 20 år idag:D,


Elin 23 år imorn ihih:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0