Lördag.


veckan har bestått av VFU,det har varit riktigt kul, men ganska trött blir man , men det får man räkna med,vi har varit på mariebergsskogen med barna och fikat, kollat på fågeltornet, och naturum, och lekt i lekparken och kollat på djur i lillskogen,
i torsdags hade jag och Andreas lekar med barna i gympasalen, det gick jätte bra vi körde vargen vaknar, kom under hökens vingar, kinesiska muren och hav,skepp och land, riktigt rolig lek som de lärde oss den sista hav,skepp och land, och vi skrattade hela tiden det var skoj:D
Fredagen grillade vi korv utomhus och senare blev det film, alvin och gänget, gud va bra film:D
sen hem och såg på så ska det låta, och sista avsnittet av bästa solsidan, men kommer en ny säsong berättade sanna för mig och då blev jag glad:D

idag lördag sov jag ett tag,sen så satt jag och såg på huset fullt ganska länge, pt mat nånstans i mitten av allt, sen såg jag sällskapsresan och sen lite mer huset fullt,bäst program:D
sen blev det dusch och sen så körslaget, rongedal var bäst, de sjöng gospel det är bra det:D
Har pratat med min bästaste Sannis i telefon med,det var underbart, hon är bääääst:D<33, min älskade vän:)

nu kanske man ska sova snart, klockan är bara barnet men :P , är man trött så är man:P
imorn ska det barngympas och sen hem tror jag, och behöver sova lite tror jag,


Måndag är det uppstigning kl 6, och sen äre det VFU kl 8, och sen efter den dagen äre gympa med barna, sen så tisdag är det VFU igen och efter det hem tilll Sannis eller på onsdag:) , ska säga heej då te henne för hon Åker ju te USA på fredagen:) , kmr sakna henne så himla mkt<3,
Fredag åker jag med ,fast dock ej så långt te Umeå ska jag och vi ska flyyyga:) ,

godnatt babes:)



Min bästaste vän<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0