Söndag.



inte skrivit på länge, är nog för att jag ej orkar logga in ibland haha:P ,

Men helgen har varit bra, utom vissa saker!

Fredas vare VFU till 14.00, underbart, åkte hem och duschade och sen så åkte jag te stan igen och fixade lite, sen åkte jag mot deje, gick av vid marie och så:) , sen så satt vi hos henne lite, sen så blev det liter cider och musik och grejjs:P , sen så körde maries pappa oss te stan så åt vi på donken, det var gött:) ,sen gick vi till tempel, dålig musik vare iaf, så vi gick till glada ankan ist, det var inte så rockigt där heller, men var mest småbarn där typ:P , sen så åkte vi hem, jag sov hos marie så hon slapp vara själv:)

Lördag, vaknade nio, var faan trött än då:) , men inge bakis:) , sen så åt vi macka och sådär, sen så lite senare tog vi bussen mot karlstad, och sen handla vi lite på ica och sen så hem sen tog vi cykeln till ok för att hämta mitt HM paket eller mina:) . se cyklade vi hem så duschade jag och bytte om och lyssnade på musik sen drog vi te stan, och sen så köpte vi på subway och sen satte vi oss på en bänk eller vi fikade lite på coffehouse by george och fick visa leg haha:P ,sen så gick vi te nöjes och dansa i schlagerbaren, sen så hängde vi där lite, och så, marie fick en del sms, inte dom snällaste kanske:(, fick skjuts av hennes pappa hem. somnade typ på dirren:) ,

Söndag : hoppade upp vid tio i 9 och duschade,sen så to jag buss te stan och sen te hammarö:) , tränae UT, och sen så tog jag fäölje med becca te bussen:) , sen åkte jag hem göttit:) , ringde till min bästa Sanna med, underbart att prata med denna bääästa människa!<3,
åkte hem och åt och sen såg jag skärgårdsdoktorn, somnade dock :) haha, duschade och sen åt jag hallonpaj och fresta:) , nu sitter jag här och är trött.

borde sova i tid, ska upp kl 6 och sen blire fritids!:) ,
och resten av veckan med,
ska leka med Sannis i veckan med,det är bäääääst<3333

godnatt babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0