Söndag.


igår for jag till Sanna med 4 bussen, kom fram och sen kom jessica, så blev det en cube goodaste jue:D, sen så gick vi till elin och sen började partyt:) ,satt där och sen gick vi till statt, dansade och sådär:) .vid tjugo över ett gick jag och sanna till statoil, sen gick vi tebaka te stan igen och ordnade upp lite saker, kom inte därifrån förens vid 3 typ, höll på att frysa ihjäl, sannas tår var så stelfrusna att hon ej kände jag pickade lite på tårna,stackars, åkte taxi hem och sen drack vi mjölk och sådär, sen blev det sovdags, tror vi somnade ungefär halv 5 kanske.

söndag idag då klev vi upp innan 10 kanske, såg tv och sen gick vi te pizza house för att äta pizza med jessica, det var mkt göttit:) , sen gick jag och sanna till elin oconh hälsade på:), hon var rätt trött hon:) , såg på tvn och senare så gick vi och köpte glass på pressbyrån, var gött, och solen sken underbart:) , köpte cola och gick hem och kollade på gympaband som sanna har, det var skoj:D ,sen skjutsade sannis mig te bussen så kramades vi hej då , kmr sakna henne<3, hon åker till USA snart med :)
åkte hem med bussen sen hemköp och sen hem te mig och åt mat och duschade och bytte i sängen, nu är jag så himla trött, funderar på att sova snart i tid:) , imorn äre ledighet

tisdag börjas det:) , hoppas det blir skoj och att jag slipper stressa masa under dessa veckor, det brukar jag ändå men:) ,


godnatt babes;D


Party för Elin:D


kusin kram:D
världens bäästaste<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0