Tisdag.


var ett tag sen , men varit borta hela helgen så:) och här kmr lite från helgen:D

började i torsdags när man fick reda på att en jävla vulkan på island hade haft utbrott damp:( . pörns mamma ordnade buss te fredagen:D

Fredag: gick upp och sen skjutsa mamma mig te HUC, sannis ringde på vägen dit så vi pratade ett tag,det var bäst!:) , sen åkte vi mot Umeå, 11 timmar i buss, växte nästan fast i sätet haha:P , bytte chaufför i krillehöla,sen åkte vi och stannade inte förens utanför gävle och käkade, åkte vidare såg massa film i bussen och sådär:) ,
stannade i docksta och sen åkte vi till umeå, väl där åkte vi te skolan och lämnade saker,sen så åkte vi mot hallen och kollade lite:) , gick tebaka och senare gick vi mot stan för att äta pizza, jag,becca,ida och pörn vid samma bord var väldigt mkt kul, fy faan va vi härjade haha:P , vi dog lite av skratt ganska länge,sen så gick vi tebaka,men då gick jag ,becca och pörn te ica men de hade inga skivor an kunde bränna på,. lite damp:P gick tebaka och bäddade och sen så somnade vi efter en snarkat som faaaaan, damp där med:P ,

Lördag: upp 7.30, bytte om och sen gick vi och åt frukost och sen så fixade pörn och becca hår, medans jag och ida sprang te hallen för att lämna in alla jävla papper, stressade gärnet, gick te ica inga skivor där heller,gick tebaka,fick skjuts av en funktionär och så kunde vi äntligen handla skivor på åhlens, krångel, sen så blev allt klart gött:) , förträning blev och senare tävling, delad 9:a slutade dom, vilket var mkt bra;Dsen gick laget+ ida, becca och pörn och badade i badhuset, dock inte jag, gick och duschade istället, kollade pool 3 som var äldre, det var skoj:D
gick tebaka te skolan och tog med pengar och så, så gikc hela laget te ica och handlade lördags godis:D, sen gick vi tebaka, och åt då tacobuffe, sen senare blev det litre föräldrafällan och sen körslaget, och sen så tog vi gruppbild, sen så härjade barna lite ,sen vare sovdags, sov mkt gott den natten:D

Söndag: upp 7.30 sen så packade vi och åt frukost,sen städa vi massa och la in all packning i ett annat hus, sen så gick vi för att se finalen ,sen så åt vi mat och packade in allt i bussen och åkte hem mot värmland. stannade på samma ställen som ditvägen och åt och såg film och så:D, kom hem te hammarö typ kvart över tolv, var så jädra trött,mamma hämtade mig så åkte vi hem och sen duschade jag och slockade direkt,

Måndag:, upp kvart i sex, tyckte verkligen synd om mig själv då ett tag, medans alla andra sov, fusk
åkte te fritids var så jävla trött, hade huuvdvärk också , men bra gick det, åkte direkt te hammarö efter för att träna UT igen, vi körde slaktabänk och sen lite pållen:P

tisdag: idag, var lagomt trött då med ska jag tala om, fritids te kvart i 5 typ, då åkte jag hem och nu sitter jag här helt dö typ, snorig, hes och trött inte bra det, har ätit makaroner, ska dricka kaffe strax:D

imorn äre onsdag och det är VFU igen,slutar 16.30, torsdag 16.30 och Fredag 14.00, och sen vet jag ej, måste sova ut nångång, orkar inte annars:) ,

Ha det fint alla babes:D


snygga:D



barna:D


jag och syster nåra dagar innan hon åkte te london:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0