tisdag.


igår var det måndag och jag satt inne precis hela dagen ,då menar jag hela och såg på huset fullt , såg hela 3 skivor, bäst är det jue:D, sen så duschade jag och åt kvällsmat och skulle sova i tid, la mig tio i tio, bara att jag somnade typ tolv, herregud va trött jag inte var:P ,
satt och tänkte på kvällen att det inte var så lång tid kvar te anna åker och att det är ett år och att jag kommer gråta när jag ska säga heeeeej då:( . det är jätte jobbigt precis när de åker,men efter ett tag känns det bättre och när man vet att det verkligen är nåt de vill göra!, sa min kära vän sanna igår, :) , för hon vet också hur det känns så!, Man får tänka så, så hoppas jag det blir bra:) ,
sett satt jag och tänkte att snart åker Sanna te USA med och att vi inte kommer ses förens efter 27:e april, kmr sakna henne sjukt mkt, vem ska jag prata med, så nästa vecka efter VFUn nån dag far jag hem te sanna och då ska det sägas heej då och mer kramar blire:) ,  hon kommer få de sjukt bra där borta tror jag allt :) , hon är den bästa som finns:)


tisdag, klockan ringde 5.20, fy faan va jobbigt tänkte jag och låg kvar te fem över halv:) ,klev upp och klädde mig och sedan tog jag buss te stan och sen till VFUn , var lagomt trött då, blev frukost och sedan fri lek och sen åt vi mat halv tolv och sen så gick vi ut i en och en halv timme, var as kallt.P gick in och lekte mer sen blev det mellanmål och sen lekte de lite mer, vid tio i fyra gick jag och då till universitetet och skulle kolla tentan, YES godkänd det kändes bäst:D ,sen hem och kaffe och sen lite dator, nu ska det snart duschas och ätas:D,

Ha en underbar kväll mina fina vänner<3, vad skulle jag göra utan er<3


världens bästaste vän<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0