Torsdag.


igår vare onsdag och jag var på fritids, först så var jag inne hos E och hade värdegrund och gjrode känslostatyer:) , det var skoj:D sen så hade vi rast och grejjer och mat .det blev tacobuffe, var så himla gott:) ,
sen välja stund och flour:) , sen arbetade jag och ulla rätt mkt:) ,

idag var en bra torsdag, vi har plockat skräp idag ute på skolgården, sen så vare lunch, idag broccolisoppa och fruktsallad:) , sen så läste jag , den flygande trumman,den är bääst:) sen så flour och sen så var jag på fritids, vi var först inne med 1-2 orna, sen så åt vi mellanmål, och sen var vi ute, sen åt vi frukt och sen så läste vi och sen kvart i 5 så åkte jag hemmåt och kika lite på stan och sen så hemåt, var gött det, åt mat och sen satt jag här vi datan, sen duscha jag nyss och sen så nu sitter jag här igen, ska nog äta lite riskaka och så:)

imorn äre fritids igen:)  sen ska jag åka till sanna ,jessica och carro och umgås med dom:D, det blir mkt skoj;:D

och imorn fyller min vän Emelie 23 år wiie:D
bäst var när hon trodde de flagga för henne när hon var mindre,
de flaggar dock för kungen haha:P

ha en fin kväll babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0