Torsdag.


känns som fredag idag typ, idag har jag varit på stan med jessica, kikade lite och hon inhandlade skor och klänning, mkt fint:D, sen fikade vi litegrann:) ,sen hemköp och systemet,sen tog hon bussen hem och jag med,kom hem så städade jag dammade,dammsugade och skurade, duktig är jag ibland:P , sen kaffe och bulle och svensson svesson :) ,
sen blire mat minsann:)

imorn äre fredag och det ska göras tårta, ges presenter och sen kommer mormor och morfar med, :) , anna fyller ju 20 år ihihi fort tiden går:) ,


anna och jag som små:)


sen är det så ska det låta på kvällen och talang börjar:) ,

Lördag, ska följa med anna till systemet för dit får hon ju gå redan imorn:) sen ska det göras i ordning och sen ska jag åka till Sanna och sen är det Kalas för Elin:) hiiihih,




dom bästaste:) , <3


sen nästa vecka äre dags för VFU med ska bli mkt skoj:D,


ha en fin dag älskade vänner:) och en fin kväll:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0