Fredag



Igår träffade jag Sannis efter VFUn, var mkt skoj:D vi köpte cola och åt glass och mat, lyssna på musik och prata:) alltid så himla skoj att träffa henne är det:D , jag blir alltid så glad:) , hon är bäst alltid<3,

åkte hem vid tio,var i stan vid elva, då sprang jag från busstationen till residenstorget, var fettt andfådd då, men ville ej missa bussen så:) , kom med den iaf och kom hem duschade och sov:)

det har gått ännu en vecka, en 3:e vecka av VFUn, går sjukt fort alltså!:), men jag har det jätte bra där, E är en jätte bra handledare och verkligen duktig och förklarar så mkt saker för mig:)
idag hade jag hinderbana med barna gick ganska bra:D fick hamburgare te mat, vid tjugo i fem gick vi över med det sista barnet sen gick vi hemåt:) gud va gött, dock fick jag vänta på bussen i 16 minuter men men:) kom hem åt hamburgare igen som mamma laga:) , blev as mätt,såg på vem vet mest och segemyhr ,sen så duschade jag och såg lite på stadskampen, sen så sitter jag här nu:) ,
trött som faaan,det kliar i mina ögon typ med:)
sova i tid ska jag göra:D

imorn vet jag ej vad som ska hittas på:) , blir iaf party med marie på kvällen,var ett tag sen det var party, så är dags nu:) och skönt att det är helg med:) ,

måndag då kmr lärarna tillbaka,jobbar: 6.30-15.00, tisdag: 10-17.15/18.00.onsdag: 6.30-15.00,torsdag: 7.30-16.00, fredag 6.30-15.00 tror jag, gött med tidiga dagar iaf:D ska bli skoj att träffa M och U på måndag med:D

Ha det så bra mina fina vänner:D


Sannis och jag:D



om en vecka kommer min fina
hippie syster hem på semester:P haha


godnatt babes:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0