Måndag.

 

är en segis på att uppdatera,

men avslutade min VFU i fredas, mkt kramar och teckningar av barna, även kramar av fröknarna, saknar dom faktiskt , dom är ett så himla bra arbetslag, så snälla och goa:) , har haft en jätte bra VFU faktiskt:) , synd att den är slut dock, har lärt mig väldigt mycket denna gång kände jag, hon förklara och berätta så mkt:)

i helgen var jag hos marie,eller aah i lördasgs, åt mat och fika och så:) snosa lite bebis med:D
söndags så hade vi första barngympan det var skoj:D

idag har jag varit i skolan första dagen,var skoj:D kmr nog bli intressant med specialpedagogik, ska bli skoj att lära sig om det:) , åkte te stan och träffa pörn lite, sen så hem. har ätit, nu är jag fett trött, ska dricka kaffe snart sen byta om och sedan dra te hammarö och träna snöflingorna och sen UT,sen kommer mamma och hämtar mig,göttit det:D,

imorn äre tisdag och jag får pengar, trodde jag skulle få dom idag men icke, så imorn ska det fixas kalender, och nån tunika och så:) ,

torsdag föreläsning, ska skaffa littertur med kanske, vore en smart ide:) ,

såå ser det ut just nu:)

sannis kmr hem på onsdag med, men sen åker hon igen på lördag te oslo, kmr sakna henne mkt:)

ha en fin vecka babes:D pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0