Måndag...


gick upp halv fem imorse, regnet öste ner,det var det enda jag hörde, spöregn och lite åska, tänkte hur faan ska jag ta mig ut, eftersom regnkläderna var på fritids,men hitta ett par gamla stövlar och regnbyxor i klädkammaren,så det fixade sig ändå faktiskt ,bra det:) dock läckte byxorna in tror jag...kom fram drack kaffe, duka frukost, hämta saker i köket, sen så spelade jag och unge spel,sen så lite senare inskolningssamtal,sen så gick vi och åt mat,sen gick vi ut ett tag i regnet, regna dock inte jätte mkt just då:) gick in lite så att E kunde kolla mina planeringar, hon tyckte var bra fast ändra lite, men hon sa att jag var duktig på att göra sånna,det kändes bra:D, sen så lite mellanmål och gå hem, åt mat, sen gick jag till mammas jobb, mamma jobba med carro så det var trevligt:D åt natchos, dock inte bra efteråt det började klia i armvecket på båda,tror det var parika nu äre massa saker det kliar av, röda äpplen, paprika och nötter:( ska nog kolla upp det:)
sen åkte hem, duschade,ser Lotta på liseberg, ska ringa Sannis när det är slut, sen så sova:D

upp samma tid igen fritids 6.30, sen kommer anita och vivianne och lars-erik på eftermiddagen:D wiiie va skoj:D träffa lite släkt:D

sov gott babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0