onsdag.


uh va trött jag var imorse,vakna av klockan kvart över sju, pappa halv åtta, men orka inte så låg kvar te 8 då gick jag upp iaf :) , klädde mig och gick te bussen, träffade elias och therece på bussen, han är ju för rolig han:) på torget när jag satt i bussen satt de på en bänk, gjorde slängpuss då gjorde han det också tillbaka,go är han:)
kom fram och sådär, sen gick vi ut en sväng, det var gött:) gick in till lunch och sen efter det gick vi ut i skogen och lekte en lek som jag höll gick ganska bra:) ,sen så ute tills mellanmål,då gick vi in och åt,sen så  fruktstund och jag läste bok:) , sen så vid halv sex gick jag hem,det spöregna och åska,jag vart faan blöt, vänta på bussen i typ 13 minuter med jobbigt, kom hem åt pannkakor, sen så såg jag vem vet mest och sen segemyhr,sen duscha jag gött:)

öppning imorn 6.30-15.00,sen kanske leka med sannis:)
stängning fredag, jobbbbbbigt:(

sen helg
sen ny vecka och lärarna har kommit tillbaka, 6.30-15.00- måndag, 10.00-17.15/18.00 på tisdag, onsdag: 6.30-15.00, torsdag 8.00 tror jag, fredag 6.30.15.00:)
sen äre en vecka kvar bara,har gått riktigt fort allltså:)


godnatt babes:D


min fina faster Anita hälsa på igår:D
och pappa bredvid hehe:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0