Onsdag.




onsdag: upp halv fem igen, usch va jobbbbigt, men kom iväg,började regna på vägen,smart jag som hade sandaler, så fick byta när jag kom fram, frukost och sen så lek och så:D, lite mat och sen målade vi och så:) , var ute en sväng med :) hem och sen te bergvik med mamma, sen hem igen och såg lite tv program,duschning,.sen sovning i min gooa säng, :) , imorn så börjar jag 8.00-16.30, sen så ska jag vänta på att anna anländer vid fyra på natta och jag ska upp 7 dålig tajming,hade velat börjar 6.30 men så äre ibland:)



seg på att skriva ja, fredas när jag slutade 16.45 var jag trött trött, hem och åt och så inte mera sen.

lördag upp i tid, ut och gå och fika med mor och far:) , sen hem och göra sig i ordning,sen kom marie och det blev cider drickande och sen passoa och musik:D. vid kvart i tio åkte vi mot stan,ordna lite,satte oss lite och drack upp resten vi hade :) , kom väl in på  lördagsklubben kl halv tolv ungefär, dansade i deras schlagerbar,den likna inte alls nöjes ,den är bäst:) , maries pappa hämta så kom hem ordentligt iallafall!, sov gott:)

vaknade söndagen ganska tidigt,mådde mkt bra:D, gjorde inte jätte mkt, duschade och drog ur sängkläderna, satte mig vid tvn tror jag allt, var väl typ allt:P

måndag ny vecka och jag började 6.30, var lagomt trött vid halv fem, men upp kom jag och dit kom jag, åt frukost det blev flingor och fil,mums:D, massa grejjer som hände, infomöte för fröknarna och lärarna tillbaka och kaffe:D hem och sov middag, drack kaffe, duschade och sov:D

tisdag upp och hoppa i tid började 8.00, vi hade arbetslagsplanering, så alla lärarna på D hade planering med varann,det gick allt bra tycker jag, mat och mer möte:) , åkte till Sanna när jag slutat:) , vi åt lite mat, köpte godis senare,såg vem vet mest och sen segemyhr och sen allsång wiie:D, sen skjutsade sanna mig till tåget, hon är snäll hon:D, kom hem och duschade och sov direkt :)


Sov gott mina fina fina vänner:D


Sanna och jag:D


anna student:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0