söndag.


redan söndag, igår vare lördag och jag gjorde inte jätte mkt, var på ÖB med mamma och pappa,sen åkte vi och fikade på råtorp,sen en sväng och sen gick jag och pappa från v-hallen och så, kom hem,drack kaffe tror jag, sen lite senare mat, sen skypa vi med anna och sen såg jag pip-larsson och sen såg vi sommarkrysset,sen hade jag tråkigt faktiskt, gick och la mig vid elva tror jag, var rätt trött och uttråkad:( ,

söndag, vaknade typ halv tio eller nått sånt, har inte gjort mkt idag, sett andra avenyn. försökt planera pass, druckit kaffe 2 ggr snart 3:P , sen så inte jätte mkt mer, ska duscha sen och sova i tid, börjar halv sju imorn, blöö va tidigt:(

va jobbigt det är att alltid känna sig ensam:(, blö på det!
men men är väl så ibland eller jämt för min del,

veckan består av VFU, jobbigt faktiskt, ibland känner jag mig duktig,ibland sämst,
allt är fan inte lätt, jag blir ledsen på allt , för allt går nästan skit för mig jämt.
undra när allt vänder :( ,

jag måste rycka upp mig , men hur då? ,

äsch ,

ha en fin kväll babes:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0