söndag.


måste börja med att säga att jag fått en mycket fin header, gjord av pernilla:) jag tackar så vänligt:),
ihihih

idag har jag inte gjort alls mkt, var på ikea och köpte korv och drick och mjukglass:) , åkte en sväng med:)
sen hem och så, såg på svensson ser fortfarande ska väl duscha om ett tag:)
ska sova i tid idag iaf:)

imorn ska jag upp vid halv fem ungefär, åka till fritids, vara där till 3 och sen åka till Sanna,så ska vi på biiio :D wiiie det blir mkt skoj det:D,

inskolning imorn och tisdag vet jag, sen kmr en ny fritidspedagog imorn med, blir mkt mkt slit denna vecka tror jag allt:) men det ska allt gå bra det med:D

ha en fin kväll mina fina vänner:D


pörn och norran:)


bästa Sanna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0