Tisdag.


igår vare måndag och jag klev upp vid halv fem,var sjukt trött:) , kom iväg iaf och smsade Sanna godmorgon kl 6.00, och sen började jag halv sju, drack kaffe med E:), sen så kom det ett barn så blev det frukost,sen lite grejjs också lite inskolning och så, nys fritispedagog,H som verkar jätte snäll:) , vid 3 gick jag mot universitetet och skulle åka till Sannis,väl där så prata vi lite och så och sen så gick vi för att hämta Sannas cykel,sen hem så lagade sannis korvstroganoff,var mkt gott:D, sen så åkte vi iväg till bion, hahaha jädrar va vi skratta, kunde inte sluta, tog flera minuter innan vi sluta, sjukt bra film:P , måste ses:) , sen efter bion åkte vi en sväng hem te sannis igen och sådär:) , sen körde hon mig till Station,så snäll som hon är:D, åkte hemåt, var sjukt trött och sen duscha jag och sov:D
Hade en såååå himla bra eftermiddag med min bästa Sanna,hon kan verkligen få mig glad och att skratta:D, bäst är hon<3, måste ses igen snart:D,

idag tisdag, var så jäävla trött så när klockan ringde vände jag mig om och sov lite till,vaknade tio över fem, klädde mig och åkte iväg, såg en sjukt konstig människa istan, läskigt vare iaf, måste vart lite fel där,
kom fram och drack kaffe med E sen vare ett barn där med:) åt frukost och sen planerade jag 3 pass jag ska ha gick bra:D , var med H sen för att E och O hade inskolningssamtal, och sen så gick vi och åt litegrann:) sen ut och lekte, sen så prata jag och E,hon sa att jag hade skrivit jätte bra på planeringen av passen,så jag är glad:D,
sen så mellanmål och sen slut för idag, åkte hem och sådär;:D nu dricker jag kaffe för 4:e gången idag hahahaa:P och ser på make it or break it:D

imorn börjar jag 10 och slutar 17.15 och torsdag 6.30-15.00 och fredag 10-17.15:)
sen är det två veckor gjorda,det går rätt fort:D

ha det fint babes:D


Sanna och jag:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0