Torsdag.


oj oj längesen jag skrev, men har ej haft tid och inte haft ork att logga in haha:P har haft fullt upp.

partade med sanna i lördags med, det var skoj:D och elin var på the pub med, skoj skoj med bästa:D
nu har ho åkt te rhodos , lyyyx:D

var iaf skolstart i måndags, var skoj att se:) , har varit en hektísk vecka faktiskt, mkt som händer och allt man skall göra:) 

idag vare iaf torsdag,en ganska bra dag, hade APT möte med i en och en halv timme,var lite småroligt emellanåt , för vi satt och skratta en hel del hehe skoj:D goa lärare på D:)

imorn fredag och mín sista dag, börjar 10.00-17.15, gött med helg,för sen börjar skolan på måndag, ska bli skoj:D
har dock inte jätte mkt motivation just nu men så äre ibland.

jajaja så äre,
anna flyger te london igen på måndag med, har typ knappt sett henne på hela veckan, hon kompisar att hälsa på och jag fritids, inte mkt tid att ses, men ska ta mig en tur te london framöver:) , det måste jag verkligen:D

sen vill jag åka bort nånstans. tror jag behöver lite vila:) ,

godnatt babes:D


elin och sannis:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0