Torsdag


har varit en bra torsdag idag faktiskt,
men dum som jag var tog jag jeans imorse,för sen blev det varmt,men gött att det regna så på ett sätt vare bra:D
började ju tidigt imorse och åt  frukost,vi var 3 barn och jag och E, sen så gick vi ut faktiskt lite innan nio ungefär och stanna ute så kom ett till barn:) , sen gick jag in och läste lite loka styrdokument,inte det lättaste att förstå, men det såg bra ut iaf:) , sen så körde vi en lek sen lunch, och sen två lekar ute, spöregna typ men men:P
gick ganska bra :) sen så gick jag in och skrev resultat och så:) , sen mellanmål,sen utvärdering med E,sen gick jag hem gött:) var så jääävla trött:P
åkte med bussen hem drack kaffe och åt rulltårta,såg andra avenyn och somna nästan:P såg vem vet mest, segemyhr mer andra avenyn.sen duschade jag och nu ska jag faktiskt borsta tänderna sen sova:D

imorn ska jag börja 10.00 och sluta 17.15 och i helgen ska jag ha tråkigt:( ,

har snart haft 2 veckors VFU,bara 3 veckor kvar, och näst nästa kmr lärarna tillbaka:)

och idag fick jag antagningsbesked 2 iaf, gött att jag ska läsa specialpedagogik till hösten,blir intressant:)

usch va det regnar ute, tråkigt:(,tur man är inomhus iaf

varför ska man alltid känna sig så ensam:( ,

godnatt babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0