Lördag.


oj oj oj... haft skola i veckan det var skoj:D,  onsdag ledigt...torsdag hade vi morgon lektion, och sedan eftermiddags lektion då vi vi lära oss tecken språk,det var as kul,också sjöng vi barnsånger och så läste bok:) , sen gick vi i klassen och åt på teachers,as god mat:D, det var trevligt att umgås med dem:) , sen rinde jag beccis, och sådär, sen bestämde vi att jag skulle komma och sova hos henne efter hennes träning,så åkte hem och packa och duschade och så, åkte te stan köpte cola och geischa,sen så åkte jag te beccis, så skulle hon duscha,sen bädda vi lite och sedan gick vi ner för att kolla på beck-levande begravd,var ganska livrädda,men jag hade ju redan sett den, så becca var räddast iaf,sen sov vi,det var dock svårt som vanligt:( , men men ..tillslut så.

fredag och jag och becca tog följe te stan,hon skulle se spexet på sundsta och jag skulle göra omdugga, och så,sen följde jag med mamma och pappa och fikade på råtorp,muums:D sen skjutsa mamma mig till stan och jag tog buss upp te uni igen, hade möte och det gick bra,möte igen måndag...
sen så åkte jag ner te stan, mötte becca lite,sen åkte jag med henne hem,så lagade hon mat åt oss,gosse unge är vad hon är det:) ,lite senare for jag te stan vi skulle nämligen möta min syster vid tågstationen, uuuh va glad jag blev när jag såg henne,jag hoppade upp i hennes famn:D, min älskade lillasyster som jag inte träffat sen augusti.. lång tid!,sen for vi hem och åt mat, och sådär, sen så slapp och dusch,sen 22.05 eller nåt gick jag och sov, var så jävla trött,tog ett tag att somna men ändå,gött vare:D

lördag,vakna med lite halv huvudvärk, såg gyllene knorren och så, sen så drack jag kaffe och sedan gjorde mig i ordning,sen vare dags at åka till ikea,anna hade inte ens kört bil sen augusti,men bra gick det faktiskt:D, sen handla vi sen hemåt så åt vi mat, och drack kaffe, jag såg wild child så himla bra film,men usch så läskig egentligen!,sen bytte jag om och så sen hämta vi spaak, så åkte vi te hammarö, så vare avslutning hos våra tränare,det var mysigt, gick lite tipspromenad,fick as go lasagne,sen lite tårta efter med:D, snälla är dom;:D så goosade vi såklart med goaste klara:D, sen så åkte jag med erkan te stan och sådär, hem sen och dusch, nu inte mkt gjort alltså men orkar inte:)

imorn söndag,åka te becca blire väl och ta följe,sen gympa,sen gympa med avslutning,sen hem och så.
måndag, hoppas på ledarpengar,möte på uni,sen möta becca och köpa fika och så:)
tisdag sista skolan, sen onsdag,julklapputdelning med becca troligtvis:) torsdag äre hem te mormor och morfar och träffa släkta:D
ska även träffa marie nån dag, och Sanna får det nog bli efter julafton eftersom hon kommer hem på onsdag så:) , juldagen ?? får nog sitta hemma alltså, hur kul?
sååå ser det ut framöver..

har lämnat in rapporten,gjort omdugga och dilemma, får jag G denna gång?, det är väl inge att hoppas på iaf!

ha det fint babes:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0