Lördag.

inte blivit blogg på ett tag orkar inte logga in så ofta, är lat!, men nu när jag hade piss tråkigt får det bli ett



veckan har bestått av skola och lite rapportskrivning med.

igår var fredagen ganska tråkig,men i torsdags var jag på 1 års kalas i deje för linus, gud va sööt unge:D,

idag fikade jag med mamma och pappa ,sen så har jag bara glott typ, lite program på tvn på kvällen,sen dusch sen nu lite plugg, pratat med becca en sväng i telefon,
nu lite halvledsen för allt, för allt går faktiskt skit för mig, aldrig klarar jag nått och kan bli stolt, utan det skall tryckas ner mer och mer för allt som går skit så sjunker mitt självfötroende på saker längre ner det är jobbigt:(

imorn upp i tid, julkalendern, åka till becca,fixa arvode grejjset,sen till hallen för juluppvisning, och sedan skall jag till doomkyrkan och kolla värmlands lucia och söt likör, blir själv tror ingen är intresserad av det faktiskt, men skall bli mys:D, sen så inte mkt mer:)

måndag ledigt och skicka in arbete och barngympa,tisdag examination,onsdag ledig torsdag äre lektion, mer lektion sen äta med klassen ute, sen så fredag omdugga, studievägledare och syster anländer till sverige och karlstad,saknar henne sjukt mkt faktiskt, min älskade syster<3:) ,

ungefär så ser det ut,nu skall jag skriva lite mer, sen sova har pissss tråkigt.



slänger in denna snygga bild:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0