Tisdag


nåra dagar har gått sen sist,
 i söndags hade vi den årliga juluppvisningen, först åkte jag hem till becca och vi gjorde klart arvode pappret och skrev ut det, och sen traska vi mot hallen, och väl där, hade barna uppvärmning och sedan började den, det gick bra för våra barn och vi är stolta över dem:) , sen efter följde jag med hem till becca så åt vi mat som hon laga, goossi är hon:) ,sen så tog vi bussfölje och hon skulle te jossan och jag hem,åkte hem och duschade och åt lite och sov sen.

måndag, gick upp 7 och var ledig, såg lucia och julkalendern,sen så for jag till uni, och satt där från 10.00-13.30 och skrev både dilemma uppgift och autism rapport på datorn, sen åkte jag te mammas jobb och fick pengar,sen hem och fick kaffe innan jag drog iväg igen,skulle möta becca i stan,blev nöjesbutiken och köpte godis,sen så hemköp sen donken för en hamburgare,sen åkte vi buss te huc och tränade barna,det gick bra för dem igår,det var roligt:D, sen så åkte jag med meyer hem, först skjutsa vi hem beccis med, satt en stund i bilen och prata med :) sen skjutsa hon hem mig, snäll hon gossi:) , sen så duscha jag,läste mitt autism arbete och såg på pensionärsjävlar,såå jävla kul,skratta en halvtimme och lite mer efteråt med:) , sen sovdags,tog ett tag dock att somna som vanligt :)

tisdag,upp sju ,såg julkalender och klädde mig,for te skolan så hade vi examination,det gick bra faktiskt:) , sen så for jag hemåt efter lite grupparbetes snack:) ,drack kaffe och åt mat och sådär, pratat med min bästa becca på facebook chatten halva dan med, hon är så himla goo hon:) , får mig alltid att bli glad:) , nu skall jag nog duscha strax,sen så plugga lite omdugga kanske , och sådär, sen sova i tid,

onsdag hmm?, plugga?, tråka? , vara inne hela dagen?, är väl så det brukar se ut när jag inte är i skolan:)
torsdag,fullt upp, skola förmiddag och eftermiddag,sen skall vi äta med klassen och kanske ut?:)
fredag dags för omdugga och studievägledare,sen anländer min älskade syster te karlstad med tåget på kvällen,saknar henne otroligt mycket faktiskt,ska bli mys att ha henne hemma några veckor:) <3

helgen äre dags för avslutning hos jenny och mickey med gamla sm1, och sen söndag äre dags för barngympa med avslutning för snöflingorna,och kanske julklappsutdelnings mys med becca:) ,sen måndag avslutning för UT, mkt avslutningar alltså och mycket fika haha:P bara göttt det:D

ta hand om er kära vänner:)


barna som snövit och de 7 dvärgarna och kalle anka och hans vänner+jag,becca och ida:)


faceeebok bliiir sa ida när jag tog denna:)


snygg becca:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0