Tisdag


i söndags vare dags för barngympa, det gick bra:D, sen så hade jag barngympa igen och avslutning ,fick en bok av snöflingorna, och sen så gick jag hem till becca,skulle egentligen till bergvik,men hennes ledarpengar hade inte kommit så vi sket i det, satt hos becca och såg på tv, och sen åt vi hamburgare där,gött gott:D, sen så high school musical på tvn,och lite annat:) ,sen så packade vi in kolan som becca hade bakat,mkt gott:D, sen så sov jag hos henne:) , mysigt det<3

måndag,upp och hoppa tidigt, julkalender,sen så åkte vi till stan,becca till skolan och jag hem:) , sen så åkte jah te stan anna körde ner mig, sen så gick jag runt där och handlade massa på hm, gött:D, sen så mötte jag beccis som sluta tidigare, så åkte vi mot uni,jag skulle på möte, becca var med och jaa vad skall man säga?, bra och bra gick det väl inte, ledsen blev jag lite, sen så åkte vi mot stan igen och åt donken,sen så handla vi fika och så:) , sen åkte vi mot hammarö, hade barngympa sen avslutning med dom, gossiga, fick en ask med läppglans och ögonskugga, dock använder jag inte smink,så becca fick läppglanset och pörn ögonskuggan,vad skulle jag ha det till liksom annars så!, sen tog jag och becca följe med pörn hem,så prata vi massa, sen gick vi till becca, så packa hon och åt, sen blev dert buss till stan och godis på nöjesbutiken,sen så donken hamburgare,sen kom våra bussar, becca skulle te sundsta och jag hem:) väl hemma duschade jag och sådär, och gick och la mig direkt, och somnade ganska fort gött:D,

tisdag,upp i tid och såvg julkalendern,åkte till skolan var fan ingen där, går in på its och kollar, inställd lektion pga sjukdom, lite arg blev jag allt, så åkte hem igen och sådär, nu sitter jag här, druckit kaffe med, väntar på att becca ska smsa så ska vi mötas på ikea och handla lite,sen skall hon te stan med hanna och jag antagligen hem, eller om jag besöker systemet:) , vet ej:) , borde städa iaf... får tänka på saken:) ,

imorn onsdag, borde byta julklappar med marie, ska iaf byta julklappar med becca på kvällen:D
torsdag hoppas jag sannis vill ses:D , var ett tag sen nu,saknar henne<3, sen skall vi äta med släkten och så hos mormor och morfar på kvällen:D, blir trevligt faktiskt:D, fredag julafton hos oss, med mormor och morfar och morbror anders med familj kommer, lördag vet jag inte, för marie kunde inte iaf, och alla andra är säkert upptagna de med, får nog stanna hemma:) likadant nyår, men men så kan det ju vara ibland:)

ha det fint alla gossingar:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0