Tisdag.


måndag idag, pluggade såg julkalendern på iphonen och sådär, mötte mus becca kl 15.00 och åkte till henne, satt i hennes rum och sådär,sen gick vi till hallen,sen så tränade vi våra barn,.sen åkte jag med henne och hennes pappa in till stan,sen handla hon och jag på hemköp,sen tog vi följe till torget, så sa vi heej då ,hon skulle till sats och jag hem till mig:) duschade och åt macka och sådär,sen sov jag senare efter pensionärsjävlar,fy faan va kul och jädrar va jag skratta alltså:D , älskar att skratta:D

idag var i skolan sen hämta en mössa,sen så mat och plugg och sådär, sen har jag typ frusit hela dagen med:( , sen så dusch och vem vet mest innan det och kvällsmat:) , nu ska jag se svensson lite mer,sen sova i tid

imorn grupparbete kl 11,sen plugga, usch va tråkig
torsdag skola och barnkalas:D
fredag? , lördag ? , söndag juluppvisning:D


jag behöver en spark i arslet och lite motivation, tycker allt är tråkigt nu:( ,
jobbigt när det är vinter och kallt och mörkt, man blir ledsen och speciellt när allllt går åt helvete hela tiden,
nästa år måste jag börja lyckas med saker,det blir jobbigt

jag måste skicka iväg lappen om körkortstillstånd och börja köra bil igen, jag borde fixa nått extra jobb kanske,.jag borde egentligen redan flyttat hemifrån os.v, jädra massa man skall lyckas med och det mesta borde redan varit gjort, usch 24 år och väldigt mkt att göra, alla får barn och grejjer,
försöker plugga iaf,det går väl inte jätte bra just nu..men skall ej ge upp även fast jag vill ibland,

ååååååååååååh jaa ni, så är det!

ha det bra gossingar:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0