Torsdag.


igår var det onsdag och jag gjorde inte så mkt,satt inne hela dagen, gick upp tio över sju för att se julkalendern, hotell gyllene knorren, mkt bra:D, sen eva och adam förmiddag, för jävla bra serie alltså ,lite töntigt kanske men:D, sen så itne mkt mer, duscha och sådär

idag skola och sen blev det ikea, träffade min gamla AG tränare Emma där, det var fett längesen,men as roligt jue:D, hiihih, hon såg iaf likadan ut:D, sen for jag hemåt, var fett kallt ute, sen så blev det packa in julklappar,rimma, tvätta bhar, rensa pennor och sen mat också och kaffe:) , sen så vem vet mest och julkalendern igen , sen så dusch och nu skall jag inte göra så mkt mer,

imorn fredag, borde plugga alltså ,ska fixa lite med, sen sova hos becca tror jag allt:) , sen så äre tävling på lördag,sen hem och sen fara till kristinehamn till jessica och co,lite party ;D, blir skoj det:D

söndag barngympa:) , måndag med och tisdag skola igen denna gång om ADHD, och sen torsdag tourettes syndrom:) , blir intressant:D



min sööta:D


min bäästa:D

ha det fint goossingar:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0