Fredag.


åååh guud vilken vecka, tisdags vare fysisk träning i skolan, 4 cirkelträningsbanor + uppvärmning och avslutning 3 gånger, var rätt trött efteråt fast det inte var så himla jobbigt är ju van att köra styrka jue:)

onsdags dags för badhus, simmade 200 meter bröstsim och 100 meter rygg, drog johanna 25 meter, sen så skulle man dyka och hämta en sak, klarade inte det men får åka och träna och visa det i maj,


torsdag först Hjärt och lungräddning, det var intressant tyckte jag, och även när någon satt i halsen, kan vara bra att kunna:) sen så åkte jag hem en stund för att sedan åka till färjestad ,dags för skridskoåkning, spelade bandy haha, sämst var jag:)
sen så åkte jag te stan. och sen missade jag HUC bussen igen faan, sen så fick jag ta nästa buss och då kom jag 40 minuter försent, var lagomt irriterad då faan:(, körde lite hopp, men gav upp tumblimgen har fett ont i fötterna, sen så slutade det åkte med erica te stan, köpte lite på hemköp sen så hemåt:)

idag dammsugat,dammat och sådär:) ska se svensson svensson tror jag säsong 3 bäst, sen så ska jag dansa i eftermiddag med, om jag har ont i fötterna kanske jag vilar:) ingen ide att förstöra fötterna för mkt än va de redan är,

men men helgen blir? lugn antagligen, vet ej vad jag ska göra:(

ha en fin dag babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0