fredag.


var i mattila tisdag-torsdag, ska sammanfatta det med skoj, mkt längdskidor, mkt vurpor, snöööö, kort , lek i snön, kälk åkning m.m:) var faktiskt roligt, fast ville hem tillslut, men men:) ,

idag äre fredag och jag har vart te tandläkaren och sedan har gympat, sen så har jag duschat, ätit mat och sett lets dance, sen så solsidan:) de är helt störda i det programmet hehe:) , ska snart se utröstningen av lets dance,sen sova i tid typ:) ,

imorn vet jag ej vad jag ska göra, kanske gå ut litegrann:D. 
söndag blire gympa och gympa:) , 

måndag ledigt, tisdag skola, onsdag ledigt, leka med sannis:D  , torsdag skola på eftermiddagen, fredag skola och fristående så ser veckan ut hehe:D

ha det fint pusss:D



ute på tur:)


tebaka från turen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0