Freeeeedag!!:)


Igår torsdag vare gympa, körde salto? , och innan åkte jag skridskor och fick as ont i mina fötter, plus ett jävla skavsår fyy faan ,

idag fredag klev jag upp kvart över sex,åkte te skolan, sen kom vår andra lärare och talar om att den vi ska ha har magsjuka, faan då, gjorde våran cirkelbana te tisdag ist och började med vårat hälsoprojekt:) sen så gick vi hem: ), blev att städa garderoben,och rensa byrån och dammsuga,sen så for jag neråt stan och sådär,sen har jag dansat det gick bra men mina ljumskar gjorde ont+fötte,r gick te stan och bussen hem , blev dusch sen mat och lets dance,sen solsidan det var skoj hehe:D nu lite data och sådär, sen sova i tid:)

imorn ska jag upp vid halv åtta, gå te centrum sen och åka te arvika där UT-yngre är, ska bli spännande att se hur det går för våra barn:) , ihihih:D

söndag äre gympa + tråkig alla hjärtans dag, måndag ledig, tisdag-fredag skola , leka med sanna på helgen där hiihih, ser jag fram emot mkt för jag saknar min bästa<3,

så ser närmaste veckan ut ialla fall:)

19-21 mars bär det av te säfsen till sanna:D , 1:a mars fyller sannis år, så då ska jag inhandla en present till henne, vad vet jag inte än men det ska jag klura på:) wiie,

hej då babes:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0