tiisdag.


tränade inte i söndas, ryggg faan:( pratade med sannis i telefon på kvällen, var härligt att höra hennes röst, jag saknar henne mkt!:)


var i skolan igår och bara pratade lite om vårat hälsoprojekt, sen så hemåt:) tränade snöflingorna och sen UT , härjade gjorde vi, åkte hem anna hämta, kände lite näsblod inte bra det där;( ,men men sov i tid typ iaf eller ah:P

idag vaknade jag halv 5 och tänkte gött det är en timme kvar, men när den timmen hade gått as fort då vare inge gött längre, men halvsov tills kl 6 typ ,gick upp klädde mig och åkte till skolan. började 8.30 vi var första gruppen som hade redsovisning det gick bra, sen rast sen nästa grupp, inne först sen ute ,var gött solen lyste:) sen in igen:D, sen slutade vi då åkte jag hem och drack kaffe och såg svensson svensson mkt bra:D sen lite senare blev det mia och klara:D och har pratat med sanna ,var även idag härligt att höra hennes röst:) , hon är den bääästa som finns i hela världen,hur skulle jag klara mig utan min bästa sanna!:) hihih:D

snart ska det faktiskt sovas, imorn ska jag upp i ottan igen, idrottskläder hela dagen lång imorn och 3 gruppredovisningar , sen ska det faan hälsas på på fritids är på tiden hehe:D,

torsdag kanske jag åker till skolan och lyssnar på grupp A, annars har jag redovisning på fredagen jag:) + en jäkla massa annat då kommer vara trött då:D

sov gott babes:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0