Tisdag


helgen var det mkt att göra:)  lördag vare ju tävling och lag UT-rosa vann faktiskt och UT-röd knep bronset, vi var så glada och stolta att vi skrek liksom och sjöng och underbart vare:D, åkte mot karlstad efter tävlingen och vidare te herrhagen där jag skulle te anders, vi skulle se flickan som lekte med elden, men först blev der pizza köp, gött jag var hungrig:) , filmen var ganska läskig faktiskt, men men:D sen skjutsade anders hem mig för han skulle te kil, det tackar jag för!:) 

söndag var gympa som gällde, de fick plocka fram den stationen de ville ha,  vi åt tårta på slutet för att fira att vi drar te umeå i april:D, iihih,sen vänta jag och pörn där i 2 timmar,sen vare fristående och redskap, det var skoj:D

måndag ledighet+ gympa med alla barnen igen:D hade skrattanfall med pörn mkt kul:P ,

tisdag idag, fysisk träning skolan och sen följde jag med therece och hämta elias, sen hem och sen somnade jag i sängen var mkt gött:D snart ska det duschas sen äta semla, är ju fettisdagen:D

imorn äre badhus som gäller,sen funderar jag på att hälsa på fritids:) , torsdag äre HLR och skridskor och sen gympa, fredag fristående och skola? ,



bästa ledarteamet:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0