Tisdag.


i går såg jag i taket lyser stjärnorna, grina som faan i slutet, usch :( , men bra var den, en mkt fin film:) sen så tränade jag snöflingorna mina sööta goose barn,sen så UT sista träningen och det såg mkt bra ut :) , ihihih
sen så gjorde jag inte mkt mer.

idag har jag haft fysisk aktivitet i skolan ,var inte så himla jobbigt, ihih, sen åkte jag hemmåt, såg sommaren med göran sådär lite efter alla andra men bra var den:) har ätit plättar med:) , nu så vet jag inte vad jag ska hitta på riktigt men lyssnar på musik:) ,bäst det:)

imorn är jag ledig, ska bada nästa vecka jag, och på torsdag börjar jag 14.45 med skridskor, ovärt haha:P ,
fredag äre skola igen, lördag UT:) ,

det var väl det för denna gång ...

ha en fin kväll alla glada:) ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0