3.e januari


idag har dagen bestått av gympa hela dagen lång. tolv tränade jag barna.stanna kvar där medans RM träna och sen tränade jag och vi i RM laget körde frisående först och då var jag med. men körde ej redskap hostar ju och har haft ont i halsen och det är inte värt att få ont igen ska jag tala om:)
har ätit och duschat nu ska jag strax sova, är faktiskt trött,så har jag tur så somnar jag fort idag.

imorn vet jag ej vad jag ska göra, kanske ska plugga lite och så?


sen måste jag bara säga Att jag saknar min kära vän Sanna nu änr hon är och jobbar i säfsen:) min bäääästa sanna, som jag förövrigt har känt i 5 år detta år, det ska vi fira:)


godnatt babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0