fredag.


 i veckan har jag gjort tenta, tränat gympa, grattat anna te körkortet, hälsat på marie och bebben:)

inatt sov jag dåligt alltså, vaknade 03.58 och somnade om typ direkt ,sen vakna jag 05.00 och kunde verkligen inte somnade, var lite snorig med, somna om runt 06.00 , sen kommer anna i  07.11 har du nån väska jag kan låna, guud va sur jag var, herreguud, hon är seg med bussen mot sthlm gick liksom 08.00 men fem över halv kom de iväg haha:P då somnade jag om tillslut och gick upp halv elva, då blev det lite frukost te slut och 4 avsnitt av svensson eller 3, nyss pratat med gtherece med ska med henne te affären vid halv två, sen ska jag dansa om jag orkar röra mig ens, har ont i benet och är lite snorig men men:) ska möta pörn med,
får hoppas det går bra på flyget te london för anna, tur morbror anders följer med henne arlanda,
han är snäll han, men vi har ej flugit nån gång så haha, och anna är ju inte den som hittar överallt.
sen kommer iaf pappan i familjen och möter henne på heatrow, får hoppas han känner igen henne hee:)

imorn ska jag leka med sanna, jag längtar efter henne, hon är min bääästaste vän:)

sen ska jag träna på söndag, och sådär, sen börjar vår nya delkurs på tisdag, hälsa och livsstil mkt skoj:D

ha en fin dag babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0