Fredag.


har gått upp 6-halv sju varje dag denna veckan utom i måndags, så jävla trött är jag nu, !
idag var jag i skolan och hade prat om mattila, var sådär , kallt kommer det bli,
sen åkte jag te stan så hämta syster mig på torget ,så åkte vi till bergvik och handlade på coop,sen blev det systemet för mig en sväng, sen så hemåt med lite sightseeing genom romstad och sen ica hehe:)
sen så hem , är så trött, men nu ser jag svensson:) BÄST,
sen blire kycklingsallad iallafall, mums ,.sen lets dance ikväll, ska hejja på molly, mattias och claudia mkt:)
sen ska det sovas i tid:)


imorn ska det handlas inför mattila, och sen ska jag göra mig klar och sådär, och sen äre party!:) ,
wiiiho:D

söndag hel dag med gympa:)

tisdag-torsdag mattila:) fredag tandläkaren och hämta glasögon:)

hehehe

ha en fin helg mina babes:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0