fredag.


dagen bestod av inget haha:P , eller joo senare när vi dansade idag, det vare skoj, men jag har satans ont i min rygg, känner mig som en tant, men men . efter dansen GICK jag till stan i 21 minus typ, sen väntade jag på bussen i 14 minuter, sen så åkte jag hem och duschade och sen åt jag pizza,sen vare lets dance, gud va bra alla är, jag tkr om dans, och molly sanden var göööör bra:) , har spelat lite så det kan låta med anna och hennes gäng, nu är jag lite halv vad ska man säga , ledsen/trött/ tråkig! jag är tråkig faktiskt

imorn ska det faras upp te deje för att hälsa på min kära vän marie som fått bebbe:)
det ska bli skoj:) sen ska jag hem och tråka, blööö

söndag gympa gympa gympa.

måndag eller onsdag leka med min bääästa sanna:Dmser fram emot det:D

tisdag börjar skolan också, har en lektion om etik, låter förjävligt,

tenta snart med ...och jag ska plugga så jag klarar den jag mååååste!

godnatt babes:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0