lördag. 2a januari 2010


igår var jag inne hela dagen, det var mkt tråkigt, för man kom inte på så mkt att göra.
jag gjorde korsord, åt glass, m.m men men , sen såg jag olycksfågeln och satt på helspänn och visste precis vad som skulle hända, jag har ju läst alla 7 böcker med camilla läckberg så, inte så konstigt liksom.

idag äre lördag och jag mår mkt bättre i halsen, jag är fortfarande lite hes och hostar men inget ont i halsen och sen lite snorig med, men ska gå ut lite idag, först skaffa pass med anna ,sen ska vi skjutsa anna te städningen sen ska jag och mamma te bergvik och kika,sen vet jag ej vad jag ska göra men. ska köpa mig nått fint kanske på gina eller hm.
sen ikväll äre andra delen av olycksfågeln hehe.

imorn har barna extra träning :)


ha en fin dag alla mina bebbar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0