måndag.


tränade inte igår ,mådde inge bra, :( , men körde fristående iaf:)

idag har jag betalat massa räkningar, gjort synundersökning och ska ha glasögon när jag läser m.m kändes bra eftersom det har varit jobbigt ett tag att ha huvudvärk och ont i ögonen liksom:( men det blir bra de kommer nästa vecka:) sen så åkte jag hem sen åkte jag typ igen, te gympan denna gång, tränade snöflingorna och sen UT ,gick bra,sen hämta anna mig så hämta vi HM paketet och mcdonalds:) sen tanka vi haha, sen åkte vi hem:)
har ätit och duschat och nu sitter jag här och inte gör något, ska sova i tid,ska upp 6 imorn för då äre skola:)

yes imorn börjar skolan igen, ny delkurs och nya tag:) hehe får se hur detta ska gå:)
sen äre lite gympa i veckan med,

te helgen ska jag nog tat lugnt

nästa vecka åker vi te mattila:P ,

pusss och godnatt babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0