måndag.


igår hade jag gympa hela dagen, började vid 11.00 när jag och pörn hade ett litet möte, som senare utvecklades i kurragömma med sandra och alva också,de stod bakom en varsin pelare och jag och pörn satt bakom en blomma hahhaa:P , var så jävla kul att leka lite så att resten fick stå utomhus en stund haha:P , tillslut öppnade vi, sen så började träningen, körde tumbling och fristående och sedan hopprep och rockring, jäädrar va bra de va på att rocka rockring:), haha sén sluta vi, så diskutera vi ledare lite,
väntade där tills min träning, jenny matade bebisen , sen ba. terran håll i henne så hon får rapa, så sprang hon iväg för att prata med nåra, där satt jag med en bebis på axeln, sööööööt:Dhihi goos:) sen dansade vi i RM laget, det gick bra:) , sen så hade vi tumbling och sen hopp, :)
sen åkte jag med erica hem, gick av vid ica för att handla lite choklad:) , ihih mums, sen hem och duschade och sådär:)

idaaag då segast är jag men jag är trött och har ont i magen och hoppas att det inte kommer något näsblod:)
ska åka till min bääääästa sanna om ett tag:) , ska bli mkt skoj:) men först ska jag dricka kaffe och klä på mig:)
kommer bli en bra dag det vet jag:D
sen äre gympa i eftermiddag med, men likabra att njuta den sista lovdagen för imorn äre skola:)

ha en fin dag babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0