Monday.



dagen till ära, sov jag te halv tio, läste och klev upp kvart i elva:) ,sen så var jag as seg, men sedan fick jag allt mig kläderna så åkte jag te stan och köpte busskort och cola och godis till mamma och en tröja , örhängen och sjal till mig själv, wiie:) , sen åkte jag hem och sådär. sen gick jag över till therece och elias, spelade spel med elias, hjälpte therece med gardinerna:) hehe sen gick jag hem och åt mat, lite senare ringde sannis,det var underbart att prata med henne hiihihih:D, sen duschade jag och nu sitter jag här:), sova sen ska jag iaf, kan inte sova som vanligt säkert, det är sjukt att det tar sån jävla tid att sova.

imorn vet jag ej vad jag ska göra riktigt, inget, är säkert skit kallt ute så då stannar jag nog inomhus.
torsdag äre gympa iaf, och fredag med hoppas min hosta är borta.

sen börjar skolan nästa tisdag den 12:e tråkigt. sen seminarium 15:e ,tenta 20:e , kursstart för ny delkurs 26:e och åka till sanna och hälsa på den 23:e:) det kommer bli skoj:D

godnatt babes:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0