Nytt år, nya möjligheter.


så sant som det är sagt,nyåraftonen tillbringades först hemma med mat,sen sprang jag över till therece, vi lyssna på musik och såg tv, och jag och elias räknade lite matte sådär på nyår haha:D
vid elva efter två avsnitt av mia och klara och svensson svensson nyårsavsnittet blev det att gå ut och kolla lite på fyverkerier, sen gick vi in och såg lite på tolvslaget från skansen, sen vid tolv,stod viu i vardagsrumet med champis i handen och skrek gott nytt år:D det var grejjer det, sen gick jag att hem och duschade och sov:) 4

idag äre alltså nytt år, ett bättre år kan man hoppas på:), sitter dock inomhus och är sjukis såhär på 1:a januari 2010:) det här året innehåller mycket spännande, VFU, tenta, jag fyller 23 år, det är massa mer:)

ha en fin nyårsdag alla babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0