Onsdag.


idag har jag varit i skolan, det var tråkigt, först var det en tant som hade föreläsning för oss, vsr mkt intressant:) , sen så pratade läraren om hjärnan och sådär, slutade 12.00 fort hem och då blev det den otroliga vandringen, grina i slutet,den var lycklig då:) , kaffe också blev det, sen nu har jag skrivit klart den där jädra värderings övnings frågeställningen ,blöö på den , får se hur det går haha:P
ska prata med min bästaste sanna i telefon snart ihihi:D bäst hon:) sen ska det duschas, man kanske ska se andra avenyn igen i brist på annat haha:P vet ej men sova i tid vet jag.
skulle behövt mina glasögon nuu, hade tyå huvudvärk i skolan och så.

imorn äre torsdag och det är skola igen,tråkigt, sen äre gympa på kvällen med:)

fredag skola igen, planering av mattila , ingen ska typ med kändes det som men hehe:) vi kunde väl lika gärna åka skidor på skutberget liksom det är ju spååår där, istället för att betala massa:)

helgen blir lugn, är barnträning på söndag 12-16 då får man vara pigg,sen kanske jag tränar RM med 16.30-19.30 blir en lång  dag det heh:)

sen äre då mattila, gympa, tandläkaren, och hämta glasögonen:) iihh

sen äre snart UT yngre med,endast 4 träningar kvar :) det blir kötttta:P

ha en fin kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0