onsdag.


onsdag idag, varit en ganska tråkig, gick upp typ tjugo över elva, oops:P, sen så tog det tid innan jag klädde på mig, var segast:P , sen så plugga jag lite,sen gick jag ut och åkte skidor hha:P , det var mkt skoj:D, dock blev det jobbigt till slut så då gick jag in hehe:) , pluggade lite mer och sedan lite senare svensson svensson,. sen blev det mat , det var gött:) sen satt jag och ville lyssna på musik men då skulle min syster lyssna så jag fick aldrig, men nuuu så äre winnerbäck som spelas:D, ska väl sova om ett tag, går aldrig förstår inte, usch!,

imorn äre torsdag, meningen med denna dag är väl plugga ,sen på eftermiddagen gympa, yyeaaaj:D är skoj men inte bakåt så det ska jag aldrig köra mera,, blööö, satsar på volt in istället:) , blir coolt det.

fredag äre dags för seminarium tråkigt, men sen så äre fristående med ,sen vet jag ej vad helgen bjuur på det spörs!:) kanske hittar på något eller inte hehe:)

sen äre tenta vecka fyy, vi får se hoppas jag klarar den:)

ha en fin kväll babes:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0